قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی نیمسال اول ۸۸ به بعد (انتخاب واحد پایان نامه)

 

قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی نیمسال اول ۸۸ به بعد (انتخاب واحد پایان نامه)
 

با سلام و احترام

به استحضار می رساند روال تهیه، ارسال، بررسی و تصویب نهایی طرح تحقیق مطابق روال قبل و بر اساس اطلاعیه های موجود در سایت می باشد ولی پس از طی روند تصویب طرح پیشنهادی در گروه علمی مربوطه دانشکده ،

دانشجویان مذکور می بایست به منظور ثبت واحد پایان نامه به شرح زیر عمل نمایند:

نکته : جهت عدم برخورد با مشکل حتماً از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.

  ۱-با آی دی و پس ورد شخصی وارد سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه (sess) شده و گزینه “پایان نامه” را انتخاب نمایید سپس در قسمت سمت راست بر روی لینک ثبت طرح تحقیق کلیک کنید.

۲-در قسمت سمت راست بالای صفحه با انتخاب گزینه “ افزودن استاد راهنما ” استادراهنمای مورد نظر را انتخاب نمایید.

در این قسمت به نکات زیر توجه نمایید:

*در انتخاب سهم استاد راهنما دقت نمایید. در صورتی که از راهنمایی ۲ استاد راهنما استفاده می نمایید عدد مربوطه از ۱۰۰ درصد به ۵۰ تغییر می یابد.

** در صورت نیاز به اصلاح نام استاد راهنما می توانید در جدولی که در پایین صفحه ایجاد شده کلیک و با انتخاب گزینه حذف از ابتدا روند را تکرار نمایید.

*** در صورتی که استاد شما غیر هیات علمی دانشگاه شیراز باشند نوع کاربر را برون سازمانی انتخاب کنید.

نکته : در مورد اساتید دانشگاه صنعتی شیراز حتما نوع کاربر را برون سازمانی انتخاب کنید.

۳-در قسمت سمت راست بالای صفحه با انتخاب گزینه “طرح تحقیق” و بوسیله دکمه Browse فایل ورد طرح تحقیق پیشنهادی را جستجو و با گزینه ارسال ، پیوست نمایید. نتیجه کار را می توانید در پایین صفحه و در یک جدول مشاهده کنید . در صورتی که بخواهید فایل اصلاح شده را مجدداً بفرستید گزینه حذف را کلیک نموده و از ابتدا روند را تکرار نمایید. (فایل ورد طرح حتماً می بایست شامل امضای اسکن شده استاد راهنما باشد)

۴-سپس عنوان فارسی و انگلیسی پایان نامه را تایپ نمایید.

۵-پس ازتکمیل موارد فوق و دقت در مورد صحیح بودن همه اطلاعات موجود گزینه “ارسال به استاد راهنما” را کلیک نمایید. از این مرحله به بعد هیچ گونه تغییری توسط دانشجو امکان پذیر نمی باشد و دانشجو صرفاً می تواند از طریق همان گزینه “پایان نامه” در صفحه اول ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی روند ادامه کار و تایید در ۱- تحصیلات تکمیلی بخش ۲- تحصیلات تکمیلی دانشکده ۳-تحصیلات تکمیلی دانشگاه را مشاهده نمایید.

زمانی که در جدول جهت وضعیت موجود دانشجو عبارت “تصویب شده – مرحله پژوهش و تکمیل طرح تحقیق” ثبت شده باشد، یعنی مراحل اداری مربوط به ارسال طرح تحقیق به دانشگاه به اتمام رسیده است.

۶-در این مرحله شما می بایست مراتب را به کارشناس آموزش مربوطه گزارش دهید تا ایشان نسبت به ثبت واحد پایان نامه درسیستم اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که کلیه مراحل فوق مطابق قوانین آموزشی ، باید پیش از اتمام نیمسال سوم تحصیل انجام شود و فقط در صورتی که در نیمسال اول ۹ واحد درس پیش نیاز اخذ شده باشد(به غیر از زبان انگلیسی) این زمان تا پایان ترم چهارم تمدید خواهد شد. ضمناً عواقب تاخیر متوجه دانشجو خواهد بود.

 تذکر ۱: زمان تصویب طرح پیشنهادی، زمان تایید در دانشگاه است که در تعیین زمان دفاع از پایان نامه تاثیر مستقیم دارد. بدین ترتیب با توجه یه روند زمان بر و طولانی تصویب در دانشکده و ارسال به دانشگاه، هر چه سریعتر نسبت به تهیه و ارسال طرح اقدام نمایید.

 تذکر ۲: بین زمان تصویب طرح در دانشگاه تا زمان دفاع حداقل ۴ ماه باید فاصله باشد. مدت مذکور در برنامه نرم افزاری سیستم تعریف شده و امکان تغییر آن به هیچ وجه نمی باشد.

 

 

 

با آرزوی توفیق روز افزون

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشکده آموزشهای الکترونیکی

دانشگاه شیراز

 

به اشتراک بگذارید:Print this pageShare on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone