ثبت نام وام شهریه ترم بهمن سال تحصیلی ۹۵-۹۴ آغاز شد.

باسمه تعالی

قابل توجه دانشجویان متقاضی وام شهریه

با توجه به فرایند طولانی ثبت وام شهریه دانشجویی، دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه شیراز در نظر دارد در این خصوص ثبت نام مقدماتی را انجام دهد تا در صورت تخصیص بودجه لازم و ابلاغ به دانشکده در اسرع وقت در این مورد اقدام نماید.

لذا دانشجویان متقاضی وام شهریه دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می توانند درخواست خود را از طریق سامانه درخواست وام شهریه در سیستم sess از روز دوشنبه ۹۴/۱۱/۶  لغایت جمعه ۹۴/۱۱/۱۶  ثبت ومدارک لازم را جهت ثبت نام بصورت حضوری و یا از طریق پست به امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده تحویل نمایند.

آدرس پستی: بلوار جمهوری- ساختمان مرکزی مدیریت دانشگاه شیراز – (دانشکده آموزشهای الکترونیکی واحد امور دانشجویی و فرهنگی) 

خواهشمند است در این خصوص اطلاعات ذیل را به دقت مطالعه و در صورت تمایل در اسرع وقت اقدام فرمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام وام شهریه:

۱–اصل سند تعهد نامه محضری (مطابق با فرم شماره یک) و

۲– کپی حکم کارگزینی ضامن کارمند رسمی و یا پیمانی دولت

۳- گواهی کسر از حقوق بنام صندوق رفاه وزارت علوم – در صورت بازنشسته بودن ضامن -که جهت درج مبلغ گواهی می بایست با امور دانشجویی دانشکده در تماس باشید.

در صورت وجود مشکل و یا هر گونه سوال لطفا از طریق بخش مکاتبات در سیستم sess با واحد امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده در تماس باشید.

فرم شماره ۱- نمونه فرم تعهد نامه محضری (اصل سند تعهد نامه محضری باید بر اساس این فرم تنظیم گردد.)

– دانشجویانی که قبلاً وام شهریه دریافت نموده اند و اصل سند تعهد نامه محضری و حکم استخدامی ضامن را نیز تحویل داده اند، می بایست صرفاً درخواست خود را از طریق فرم آنلاین تا تاریخ ۹۴/۱۱/۱۶  به این امور ارسال نموده و احتیاجی به ارسال مجدد سند تعهد نامه محضری نیست.

با توجه به بودجه اعلامی صندوق رفاه وزارت علوم میزان مبلغ وام شهریه تعیین می گردد. همچنین لازم به ذکر است در صورت کمبود بودجه اعلامی از طرف صندوق رفاه اولویت اعطای وام با دانشجویان ارشد ورودی های قبلی دانشکده می باشد.

خواهشمند است از اشغال شماره تلفن های دانشکده و ارسال هر گونه پیام در این خصوص جدا خودداری فرمایید.

 راهنمای ثبت وام دانشجویی:

ابتدا به سامانه www.sess.shirazu.ac.ir وارد شوید.

۱-      ورود به قسمت امور دانشجویی

۲-      انتخاب کلید درخواست جدید

۳-      انتخاب وام و فشردن کلید تایید

۴-      تکمیل اطلاعات و یا ویرایش اطلاعات موجود، در فرم درخواست وام

۵-      در صورت نیاز با فشردن کلید ذخیره می توانید اطلاعات خود را ذخیره نمایید ودر مرحله ای بعد فرم را به دانشکده ارسال نمایید.

۶-      در صورتی که از صحت اطلاعات خود اطمینان دارید با فشردن کلید ارسال ، فرم را به مرحله ی بعد ارسال نمایید. 

۷-      در زمان ورودبه سایت وثبت درخواست وام  فقط از مرورگر IE-Internet Explorer استفاده کنید .

پیگیری در خواست وام از طریق همین سامانه می باشد.

 

باتشکر

امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده

به اشتراک بگذارید:Print this pageShare on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterEmail this to someone