اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی نا پیوسته ۹۷

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی ۹۸-۹۷ ، دانشکده آموزشهای الکترونیکی  دانشگاه شیراز توجه پذیرفته شدگان محترم را به نکات زیر جلب می نماید.

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شیراز به ۲ صورت ثبت نام اینترنتی و حضوری به انجام خواهد رسید که انجام هر دو نوع ثبت نام، الزامی است.

  1. ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت نام از تاریخ دوشنبه ۲۶/۶/۹۷ لغیایت ۳۱/۶/۹۷ از طریق سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه شده باشد  ( عکس ۴×۳  با رزولوشن ۳۰۰dpi و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن ۱۵۰dpi و فرمت jpg ).

توجه: حجم هریک از فایلهای بالا از KB  ۳۰۰ نباید بیشتر باشد.

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

  1. ورود به سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir
  2. مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه شیراز و کلیک برروی لینک ثبت نام
  3. درج شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه و کدملی و تأیید آن 
  4. دریافت شناسه کاربری و رمز عبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تایید آن
  5. مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز و درج شماره کاربری و رمز عبور و تایید آن
  6. مشاهده دستور العمل ثبت نام و مطالعه دقیق آن
  7. تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها . بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن  امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.

تذکر :کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام می پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود .ضمنا” از مرورگر Internet Explorer  استفاده نمایید. 

  1. ثبت نام حضوری:

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است بر اساس حروف الفبا

از حرف الف   تا       خ  یک شنبه  ۰۱/۰۷/۹۷

از حرف د ال   تا    ف  دوشنبه ۰۲/۰۷/۹۷

از حرف قاف   تا   ی  سه شنبه  ۰۳/۰۷/۹۷

 با دردست داشتن اصل و کپی مدارک لازم به دانشکده آموزشهای الکترونیکی  (شیراز -خیابان قصرالدشت ،نبش خیابان قم آباد ،ساختمان پردیس بین الملل و آموزشهای تخصصی دانشگاه شیراز)شخصا” مراجعه نمایید.  شایان ذکراست انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۷ منوط به ثبت نام حضوری و تایید نهایی تکمیل پرونده می باشد لذا تاکید می شود در تاریخ اعلام شده حتما” حضور داشته باشید.

ثبت نام حضوری ساعت ۱۲-۸ صبح و ۱۵-۱۳ بعداز ظهر خواهد بود

توجه : عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد . ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است .

* مدارک لازم :

۱- اصل و کپی شناسنامه از تمام صفحات آن

۲-اصل و کپی کارت ملی ( پشت و روی آن)

۳- ۶ قطعه عکس  ۴×۳  تمام رخ تهیه شده در سال جاری

۴- مدرک نظام وظیفه عمومی  جهت  برادران  و کپی آن . با توجه به یکی از کدهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام(دفترچه شماره یک)

*توجه: متعهدین آموزش و پرورش لازم است موافقت نامه از سازمان آموزش و پرورش در خصوص بلامانع بودن نظام وظیفه ارائه نمایند.

۵- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

۶- فرم موافقت نامه کتبی (فرم معلم) از اداره آموزش و پرورش محل خدمت شاغلان رسمی یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل.

۷- اصل و کپی مدرک کاردانـی ( فوق دیپلم ) که مورد تائید وزارت علوم تحقیقات فناوری یا وزارت بهداشت و یا شورای انقـلاب فرهنگــی باشد. برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک کاردانی ارائه نمایند.

۸- تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای آن دسته از دانشجویانی که از مزایای صندوق رفاه در دوره کاردانی استفاده نموده اند– قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه:

                  – کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه  لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا  ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه در روز مراجعه حضوری به همراه داشته باشند.

                 –  دونسخه پرینت فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از فرایند ثبت نام )

                – یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام ( دریافت از فرایند ثبت نام )

                – یک نسخه کپی کارت ملی

                – یک نسخه کپی شناسنامه

                – یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

                – یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

* تذکر: آدرس پلیس +۱۰ در ذیل این اطلاعیه درج گردیده است.

۹ –   واریز مبلغ -/۸۸۰۰۰۰ ریال( هشتصدوهشتاد هزار ریال) بابت وجه ثبت نام قابل پرداخت به صورت اینترنتی از طریق رمز دوم کارت های عابر بانک، بانک  های عضو شتاب (درفرم پرداخت اینترنتی وجه ثبت نام در فرایند ثبت نام)

تأکید می شود وجه ثبت نام حتما” بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شده و به هیچ عنوان در ثبت نام حضوری قابل پرداخت نیست. ضمنا وجه پرداخت شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.

۱۰–  واریز مبلغ – / ۰۰۰/۰۰۰/۵ ریال ( پنج میلیون ریال ) با بت شهریه علی الحساب که به صورت اینترنتی انجام پذیرد.

متذکر می شود دانشجو جهت پرداخت اینترنتی شهریه خود می بایست از یکی از کارت بانک های عضو شتاب که دارای رمز اینترنتی و رمزدوم می باشد استفاده نماید.

  1. کلاس ها از روز شنبه  ۳۱/۶/۹۷ شروع خواهد شد. کلاس ضبط خواهد شد و دانشجو می تواند کلاس از دست داده را دانلود نماید و استفاده کند.
  2. جهت اطلاع از برنامه درسی ترم اول ۹۷ بلافاصله  به سایت دانشکده    به بخش مربوطه مراجعه نموده و برنامه درسی هفتگی خود را دریافت نمائید
  3. (انتخاب واحد توسط کارشناس رشته به صورت غیر حضوری  انجام خواهد گرفت
  4.  
  5.  کارت دانشجویی بلافاصله بعد از ثبت نام اینترنتی  در محل ثبت نام حضوری به دانشجو داده می شود .

به اشتراک بگذارید:Print this page
Print
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email