اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی سال ۹۷

    ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی سال تحصیلی۹۸-۹۷  دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه شیراز توجه پذیرفته شدگان محترم را به نکات زیر جلب می نماید.

                دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شیراز به ۲ صورت ثبت نام اینترنتی و حضوری به انجام خواهد رسید که انجام هر دو نوع ثبت نام، الزامی است.

۱- ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت نام از تاریخ دو شنبه ۲۶/۶/۹۷ لغایت شنبه ۳۱/۶/۹۷ از طریق سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه شده باشد (عکس ۴×۳  با رزولوشن ۳۰۰dpi و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن ۱۵۰dpi و فرمت jpg).

توجه: حجم هریک از فایلهای بالا از KB  ۳۰۰ نباید بیشتر باشد.

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

۱-      ورود به سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir

۲-      مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه شیراز و کلیک بر روی لینک ثبت نام یا وارد شدن در این آدرس :

https://sess.shirazu.ac.ir/sess/script/spclogin.aspx

۳-      درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه وکد ملی و تایید آن

۴-      دریافت شناسه کاربری و رمز عبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تایید آن

۵-      مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز و درج شماره کاربری و رمز عبور و تایید آن

۶-      مشاهده دستور العمل ثبت نام و مطالعه دقیق آن

۷-      تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.

تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام می پذیرد. لذا عدم تکمیل فرم ها، یا درج اطلاعات غلط و یا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهایی و مشکلات آتی  می گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

ثبت نام حضوری در دانشکده جهت تحویل مدارک  وتشکیل پرونده:

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی بر اساس حروف الفبا

الف تا خ  یک شنبه ۱/۷/۹۷

دال تا ف    دوشنبه ۲/۷/۹۷

 قاف تا ی   سه شنبه ۳/۷/۹۷

با دردست داشتن اصل و کپی مدارک لازم به دانشکده آموزشهای الکترونیکی    (شیراز -خیابان قصرالدشت ،نبش خیابان قم آباد ،ساختمان پردیس بین الملل و آموزشهای تخصصی دانشگاه شیراز ) شخصا” مراجعه نمایید.  شایان ذکراست انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۷ منوط به ثبت نام حضوری و تایید نهایی تکمیل پرونده می باشد لذا تاکید می شود در تاریخ اعلام شده حتما” حضور داشته باشید. 

 

ثبت نام حضوری در دانشکده از ساعت ۱۲-۸ صبح و ۱۵-۱۳ بعداز ظهر خواهد بود.

 

توجه: عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام حضوری به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است.

مدارک لازم:

۱- اصل و کپی گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله یا شش ساله و یا هنرستان نظام قدیم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و هنرستان

۲- اصل و کپی گواهی تحصیلی سال ما قبل و دوسال ما قبل دیپلم جهت داوطلبان نظام قدیم با مهر و امضای دبیرستان و هنرستان

۳- اصل و کپی گواهی یا کارنامه تحصیلی دیپلم نظام قدیم

۴- اصل  و کپی مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (تاریخ اخذ دوره پیش دانشگاهی در هریک از رشته های تحصیلی نیمسال اول و دوم باید حداکثر تا پایان ۳۱/۶/۹۷ باشد) با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی

۵- اصل و کپی مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام جدید با مهرو امضاء مدیردبیرستان

۶- اصل و کپی مدرک و یا گواهی سال ما قبل دیپلم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

۷- اصل و کپی کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید (ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) در هریک از سالهای ۱۳۸۴ به بعد با مهر و امضاء دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

۸- اصل و کپی کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی در هر یک از سالهای ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۷ با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش

۸- اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش  و یک برگ تصویر آن (تاریخ اخذ مدرک کاردانی حداکثر ۳۱/۶/۹۷)

۹- اصل یا گواهی سال اول، دوم، سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان

۱۰-اصل مدرک و یا گواهی دانش آموختگان دوره های معادل ( دارندگان مدرک معادل کاردانی ویژه داوطلبان اخراجی و انصرافی ) به شرط آنکه دوره فوق با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده باشد و مدارک معادل آنان مورد تایید وزرات متبوع باشد.

۱۱-اصل فرم انصراف از تحصیل( تا تاریخ ۲۰/۱۲/۹۶)  و گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل (فرم شماره ۳- صفحه ۴۴ دفترچه شماره۱) جهت دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی 

۱۲- اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن.

۱۳-  اصل کارت ملی به انضمام دو برگ تصویر پشت و روی از کارت ملی.

۱۴-  شش  قطعه عکس تمام رخ (۴×۳) تهیه شده در سال جاری. (جهت برادران مشمول معافیت تحصیلی ۱۲ قطعه)

۱۵- مدرکی مبنی بر مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه

۱۶- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

۱۷- اصل و کپی دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن)

۱۸- اصل و کپی رسید پستی درخواست تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) کلیه پذیرفته شدگان می بایست به همراه  گواهی پیش دانشگاهی خود به دفاتر پیش خوان خدمات دولت مراجعه و تاییدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت نام حضوری به دانشکده و بخش مربوطه ارائه دهند. کلیه پذیرفته شدگان حتما نام رشته و دانشکده محل تحصیل خود را بر روی پاکت ارسال تاییدیه تحصیلی درج نمایند.

آدرس دریافت کننده ارزش تحصیلی: بر اساس دانشکده مربوطه و رشته پذیرفته شده و کدپستی که در ذیل این اطلاعیه آمده است می بایست بر روی پاکت درج  و به همان آدرس محل ارسال شود.

۱۹-  واریز مبلغ -/۸۸۰۰۰۰ ریال( هشتصدوهشتاد هزار ریال) بابت وجه ثبت نام قابل پرداخت به صورت اینترنتی از طریق رمز دوم کارت های عابر بانک، بانک  های عضو شتاب (درفرم پرداخت اینترنتی وجه ثبت نام در فرایند ثبت نام)

۲۰–  واریز مبلغ – ۵۰۰۰۰۰۰ریال ( پنج میلیون ریال ) با بت شهریه علی الحساب که به صورت اینترنتی انجام پذیرد.

تأکید می شود وجه ثبت نام حتما” بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شده و به هیچ عنوان در ثبت نام حضوری قابل پرداخت نیست. ضمنا وجه پرداخت شده به هیچ عموان مسترد نمی گردد.

   قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه:

                  – کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده
نظام وظیفه تهیه و به پلیس +
۱۰ مراجعه نمایند و فرم ثبت نام اولیه را از پلیس + ۱۰ اخذ و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.

                   دونسخه پرینت فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از فرایند ثبت نام)

                – یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام (دریافت از فرایند ثبت نام)

                – یک نسخه کپی کارت ملی

                – یک نسخه کپی شناسنامه

                – یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

                – یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

* تذکر : آدرس پلیس + ۱۰ در ذیل این اطلاعیه درج گردیده است.

                                                                               *****

توجه:

  1. کلاس ها از روز شنبه  ۳۱/۶/۹۷ شروع خواهد شد. کلاس ضبط خواهد شد و دانشجو می تواند کلاس از دست داده را دانلود نماید و استفاده کند.
  2. جهت اطلاع از برنامه درسی ترم اول ۹۷ بلافاصله  به سایت دانشکده    به بخش مربوطه مراجعه نموده و برنامه درسی هفتگی خود را دریافت نمائید
  3. (انتخاب واحد توسط کارشناس رشته به صورت غیر حضوری  انجام خواهد گرفت
  4.  
  5.  کارت دانشجویی بلافاصله بعد از ثبت نام اینترنتی  در محل ثبت نام حضوری به دانشجو داده می شود            

 

پاسخ گویی به مشکلات ثبت نام اینترنتی:

ادرس پست الکترونیک  sessadmin@shirazu.ac.ir  

 

.     

 

به اشتراک بگذارید:Print this page
Print
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email